好久沒有更新網站了!
今天聽到Osias的歌 Don't look back in anger,心中有無線感慨
職場上風風雨雨,我還要積極面對下一個挑戰,那些不愉快
我試著原諒那些毫無來由的攻擊.
看著吧!我會過的更好的!

Don't look back in anger

Slip inside the eye of your mind
Don't you know you might find
A better place to play
你跑進了自己的想法時
你難道不曉得你可能會找到
一個更能玩樂的地方

You said that you've never been
But all the things that you've seen
They slowly fade away
你說你不曾到過
但你可知你所看到的一切事物
都將慢慢的褪色消失不見

So I'll start a revolution from my bed
'Cuz you said the brains I had went to my head
Step outside, summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
You ain't ever gonna burn my heart out
所以我要從我的床上開始革命
因為你說我的頭腦在我的頭裡
站出來,夏日正在盛開中
站在火爐旁
把你臉上的表情拿掉
你從不會減去我熱切的心

And so, Sally can wait
She knows it's too late as we're walking on by
Her soul slides away
But don't look back in anger
I heard you say
所以,莎莉願意等
他知道我們離去時,一切已太晚
她的心漸漸下沉
但我聽到你說
不要為過去的事而憤怒

Take me to the place where you go
Where nobody knows
If it's not our day
帶我去你要去的地方
一個沒人知道今天不屬於我們的地方

Please don't put your life in the hands
Of a rock and roll band
Who'll throw it all away
請不要把你的生命交給
搖滾樂團的手中
他們只會把你的生命揮霍

I'm gonna start a revolution from my bed
'Cuz you said the brains I had went to my head
Step outside, 'cuz summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
'Cuz you ain't ever gonna burn my heart out
因此我要從我的床上開始革命
因為你說我的頭腦在我的頭裡
站出來,夏日正在盛開中
站在火爐旁
把你臉上的表情拿掉
因為你並不會減去我熱切的心

And so, Sally can wait
She knows it's too late as she's walking on by
My soul slides away
But don't look back in anger
I heard you say
所以,莎莉願意等
他知道我們離去時,一切已太晚
我的心漸漸下沉
但我聽到你說
不要為過去的是而憤怒

At least not today.
至少不要在今天

arrow
arrow
    全站熱搜

    heavenrunner 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()