close
最近心裡好多疑問 如果原本價值觀和現實世界衝突時該怎麼辦? 
本性依賴的我 把原本的自己隱藏的很好
但是這陣子"她"有漸漸探頭出來的趨勢
怎麼辦? 我該怎麼做?

They said just follow your heart, but what if it doesn' t tell you what to do?
The gloomy UK weather keep dragging me down, dunno if I can keep going on and on..............

告訴自己不能違背自己的原則 雖然很痛苦 可是我不能背叛真實的我
否則我就不再是那個我了
arrow
arrow
    全站熱搜

    heavenrunner 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()